Wednesday 14 March 2012

~ Sharing Is Caring ( My Dreams Come True) ~

As'salam....


Mak aiiiii....Lamo benor x menjenguk diari awesome ni... cibuk bebenor dgn mcm2 aktiviti kehidupan... sempena nk menaikkan semangat berbelog sakaii, kat sini yaya nk kongsi sikit tang hobi + minat + impian + cita2....bla..bla..bla....

ekceli ...aper yg aku nk kongsikan ni adalah impian yg aku inginkan sejak dr kecik lagi... mau jadik BUSINESS WOMEN ---> MAKE UP ( Pengantin, Dinner, Pre Wedding, Tunang...)

Bila citer pasal make up ni..tringat lak time kecik2 dl....abis brg2 make up My Umie aku kerjakan...siap muka jadik pelangi tuu waaa cakap sama luu.. aku guna teknik solekan fantasi sesedap rasa....

Skarang idop lg...coz aku dah ada guru + mentor untuk mengajar aku teknik yg betul dlm solekan... Thanx 2 My Sifu NuRuL SyuKoR.

Duit dah byk abiskan untuk merialisasikan impian aku ni.... dikesempatan nie aku nk ucapkan ribuan terima kasih yg x terhingga buat MY BeloVEd Umie + Hubby coz sentiasa berada dcc menyokong minat, impian & cita2 Yaya... Segala pengorbonan + sokongan yg telah Umie n Hubby berikan tu Yaya amat hargai kerana Yaya yakin Yaya adalah insan yg anda b'dua kasihi dan penting dlm hdp ini.

Sayanggggg My Mum & Hubby ..... ketat..ketattttt...!!!!!!

"
"
"
Inilah sifu Yaya... Nurul tgh ajar teknik utk make up 'Soft Socket'. Kebiasaannya Nurul akan make up sebelah muka shj...other side anak2 murid yg akan make up ikut cara Nurul ajar.

"
"
"
"
"
"
"
Yaya kenalkan my classmate Ema(berdiri) & Lisa...Diaorg ni mmg kelakar n byk ckp.

"
"
"
"
"
"
"

Ini baru jer separuh dr bhn2 yg digunakan utk make up 'Soft Socket'
separuh lg x snap coz Yaya dah ada penyakit M
]
"
"
"
"
"
"
"

Taraaaa.............dah siap...mata kanan nurul make up...kiri ema yg make up.. ekceli ....ema nakal...abis make up si nurul ni dia kacau coz nk bg seimbang ngan mata kiri...


Ok.....itu jer yg Yaya nk kongsi buat ms skrg...next time Yaya kongsi lg k. Untuk pengetahuan smua...Yaya skrg buat 'FREELACE' make up untuk dinner, pengantin, fotoshoot, Tunang...bla..bla...bla...... so, jika saper2 yg inginkan khidmat Yaya leh hubungi Yaya... 

Thanks Coz Sudi Luangkan masa anda di Online Diary Yaya...

Mmmuuuaaahhh.... Hugs n Kissess 4 U..



No comments:

Post a Comment